Jag måste visa…

…några foton på vad vi fick i paketet med kött . Jag skulle grilla …tänkte jag. Men URK!!! Kommer aldrig mer köpa deras kött. Inte på grund av detta egentligen utan mer pga deras svar. Jag skickade dessa foton till dom och frågade om dom kallade detta för mat.

Fick svar : Hej det var tråkigt att den såg ut på detta viset. Jag ska skicka dessa bilder vidare till vår kvalitetsavdelning. Men jag skulle gärna vilja kompensera dig med en värdekupong som jag skickar till din mobil. Vill du fylla i nedan uppgifter….

När det hade gått en och en halv vecka utan värdekupong till min mobil skickade jag frågan :

Hej igen! Ansåg kvalitetsteamet att det var bra att packa fettslamsor med senor? Och hur gick det med ersättningen du skulle smsa? // Lotta

Fick svar : Hej det kommer en ersättning på posten. Vi skickar iväg dem när vi har några stycken liggande så de är på väg till dig.

Nu har det gått ytterligare en vecka och inte har det kommit något. Jag fick inget svar på vad dom ansåg om att man packat detta vad det nu kallas slamsor/senor som låg packat under den fina köttbiten i samma paket. Plus , vi skickar när vi har några stycken??? Vadå? Hur vanligt är det att dom får klagomål? Tydligen så mycket så att dom samlar på hög för att skicka ut värdekuponger 😦

Den middagen fick Kalle en biff och jag matrester 😦  Tur vi inte hade främmande!!

20190531_173512

20190531_173521

20190531_173452.jpg

Så jag kommer aldrig mer köpa kött från Dalsjöfors20190531_173844.jpg

 

 

6 reaktioner på ”Jag måste visa…

  1. kabajsa 19 juni, 2019 / 07:35

    Lägg ut bilderna på FB så att fler får se. Då kommer det nog svida för dom…

    Gilla

    • lotta 19 juni, 2019 / 07:36

      jag har lagt ut mitt blogginlägg på fb

      Gilla

  2. Gunvor 19 juni, 2019 / 08:22

    Nej fy va´ läskigt! Det där ser ut som nån isterhinna som inälvorna legat i. Har dom robotar som packar varorna på slakteriet? Den där kvalitetsavdelningen har nog aldrig fått reklamationen utan den stannade nog vid godsmottagningen!

    Gilla

  3. Christina Nilsson 19 juni, 2019 / 16:22

    fy så äckligt, kommer aldrig köpa något från dom. Beteendet och bemötandet av kunder är oerhört viktigt. Lätt att rasera ett rykte men tusen gånger svårare att reparera det….

    Gilla

    • lotta 19 juni, 2019 / 16:30

      Jag kommer heller aldrig köpa nåt från dom igen

      Gilla

Lämna ett svar till Christina Nilsson Avbryt svar

Fyll i dina uppgifter nedan eller klicka på en ikon för att logga in:

WordPress.com Logo

Du kommenterar med ditt WordPress.com-konto. Logga ut /  Ändra )

Google-foto

Du kommenterar med ditt Google-konto. Logga ut /  Ändra )

Twitter-bild

Du kommenterar med ditt Twitter-konto. Logga ut /  Ändra )

Facebook-foto

Du kommenterar med ditt Facebook-konto. Logga ut /  Ändra )

Ansluter till %s

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.